czwartek, 28 marca 2024
Portal Informacyjny w UK, Wielkiej Brytanii | Polish Community Online in the United Kingdom

r e k l a m a  |






badania dotyczące pracy Polaków za granicą :)
Masz pytanie? wątpliwości dotyczące kwestii zatrudnienia lub prowadzenia firmy w UK? Dołącz do dyskusji lub rozpocznij nowy temat.
W dół1
TEMAT: badania dotyczące pracy Polaków za granicą :)
#16943
badania dotyczące pracy Polaków za granicą :) 10 lat(a), 5 mies. temu  
Jestem studentką 5 roku psychologii i piszę pracę magisterską na temat pracy Polaków za granicą. Bardzo proszę o pomoc w przeprowadzeniu badań i wypełnienie ciekawej ankiety.
Z góry wszystkim bardzo dziękuję.
docs.google.com/forms/d/1oqon1qgWpVyIX93xET5Ocy8bfbK9W-b72_K-DBFFzLU/edit?usp=drive_web#
Marta90
Posty: 1
Użytkownik poza Siecią Kliknij, aby zobaczyć profil tego użytkownika
Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
 
#17445
Re: badania dotyczące pracy Polaków za granicą :) 10 lat(a), 2 mies. temu  
Widzę, że nikt nie zainteresowął się ankietą.amogę poradzić, żeby uderzyć poprzez facebooka i nk - rozesłać link z ankietą do ludzi zamieszkałych w takim Edynburgu i innych miastach i poprosić ich aby rozesłali go swoim znajomym mieszkajacym w Wielkiej Brytanii. Albo poświęcić więcej czasu i rozesłać ludziom - około 500 szukając ich po miejscu zamieszkania na tych portalach. Ja zrobiłam podobnie kilka lat temu i zdobyłam zwrotki w liczbie ponad 300 ankiet Można też poprosić w emito.net czy mojawyspa żeby administratorzy przypięli wątek na samej górze i promowali go - zrobią to zapewne za udostępnienie im potem wyników (ja w ten sposób poszłam z nimi na układ)

P.S. Napisałam do Pani wiadomość na priv - z osobistą prośbą.
MonikaCe
Posty: 3
Użytkownik poza Siecią Kliknij, aby zobaczyć profil tego użytkownika
Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
 
#17454
Re: badania dotyczące pracy Polaków za granicą :) 10 lat(a), 2 mies. temu