czwartek, 28 stycznia 2021
Portal Informacyjny w UK, Wielkiej Brytanii | Polish Community Online in the United Kingdom
r e k l a m a  |





O mnie

Informacje Podstawowe

Płeć / Gender
Mężczyzna

Informacje Kontaktowe

Państwo / Country
United Kingdom
Krystian Ćmiel
Krystian Ćmiel
praca praca i jeszcze raz praca :)
  • Użytkownik od:
  • czwartek, 23 lipca 2009 04:24
  • Ostatnio online:
  • 22 godzin 39 minut(y) temu
  • Profil oglądano:
  • 6461 razy
53 miesięcy temu
szkot odpowiedz w temacie Re: Koszt ubezpieczenia samochodu w forach.
sprawdz na directline.powinno byc taniej
54 miesięcy temu
szkot odpowiedz w temacie Re: Menu po polsku - gdzie??? w forach.
Proponowal bym telefon zresetowac do ustawien fabrycznych. Kasuje wszystko a po wlaczeniu masz fabrycznie czysty telefon i pierwszym zapytaniem po wlaczeniu jest wybor jezyka. Przez ostatnich pare lat mialem 2 nokie, 2 rozne iphone i 2 rozne samsungi. We wszystkich przyapdkach ten sam schemat - wybor jezyka a potem cala reszta.
szkot odpowiedz w temacie Re: Wakacje? w forach.
Ja mam tydzien w Rzymie na poczatku pazdziernika. Udalo sie trafic przelot za <£200 dla trzech osob w obie strony wiec jest niezle
56 miesięcy temu
szkot odpowiedz w temacie Re: Wakacje? w forach.
Ja na razie mam mam jedynie date ustalona a to gdzie to zalezy od tego czy uda mi sie dostac jakis przelot w rozsadnej cenie
szkot utworzono nowy temat brexit w forach.
Jak u was nastroje przed jutrzejszym referendum?
szkot odpowiedz w temacie Re: Ubezpieczenie!! w forach.
£160 to national insurance number. Standardowe ubezpieczenie kotore jest potracane kazdemu i z tego co widze na swioim payslipie uzaleznione w duzym stopniu od czasu pracy. £210 taxu to dosc duzo. Mozna by bylo sprawdzic w revenue czy ma prawidlowy tax code ale tez moze byc normale. Wszystko razem wynosi ok 400 funtow potracen wiec zakaladam ze twoj moz zarapia delikatnie ponizej £2000. Jesli tak to potracone sumy sa prawidlowe. Niestety.
58 miesięcy temu
szkot odpowiedz w temacie Re: Ostatnie wydarzenia z Polski!? w forach.
Przypomina mi sie 1984 George'a Orwell'a, z tym ze to co on opisywal w ksiazce, jest wielkim nic w porownaniu z tym co sie dzieje w polsce. Zdrowy, wolnomyslacy mozg nie jest w stanie ogarnac tego co sie tam dzieje. Kiedy, wlasciwie, nie tak dawno temu zobaczylem gdzies w necie wzmianke o tzw miesiecznicy smolenskie, pomyslalem sobie ze ktos robi sobie jaja wiec z ciekawosci kliknalem...........

Komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia.

Mapa Znajomych

PASAŻ POLEMI - OFERTY SPECJALNE


Tłumacz Przysięgły UK
Tłumaczenia pisemne certyfikowane wg wymogów brytyjskich i...

Holy Tours
Polskie Biuro Turystyczno – Pielgrzymkowe Holy Tours powstało z...

Polskie meble - SPLENDO FURNITURE
Firma SPLENDO FURNITURE zajmuje się sprzedażna polskich mebli na...

TONIO MIĘDZYNARODOWE PRZEKAZY PIENIĘŻNE
TONIO - Przekazy pieniężne z Wielkiej Brytanii do Polski i z...

Pozostałe oferty

UK Office Direct UK Office Direct
Oferujemy ponad 25.000 produktów biurowych w niskich...
Simplify (Finanse domowe)
Dzięki Simplify możesz bezpłatnie porównać ceny...
Polska apteka internetowa w UK Familijna (Apteki i suplementy)
Polska apteka internetowa w UK FamilijnaPolska apteka...
Ugg Boots Ugg Boots
Sklep oferuje oryginalne buty Ugg, rozchwytywane przez...